• info@abc-accounting.nl
  • 074-700 23 38
ABC-Accounting | Welkom
  • Home
  • Diensten
  • Over Ons
  • Nieuws
  • Contact

Bewaarplicht (digitale) administratie

admin2021-07-05T11:33:10+01:00

Volgens de fiscale bewaarplicht moet alles wat van belang is voor de bedrijfsvoering minimaal 7 jaar bewaard worden.

Uitgangspunt is dat de gegevens te allen tijde kunnen worden getoond, waardoor de belastingcontrole binnen redelijke termijn kan plaatsvinden.

Zorg ervoor dat alle documenten direct in de administratie of in het permanente dossier worden opgeslagen en/of worden doorgestuurd. Hierdoor voorkom je pieken in de aangifteperiode en je voorkomt dat er documenten zoek raken.

Heb je hulp nodig bij het opzetten of inrichten van de documentenstroom of wil je weten hoe wij je kunnen ontlasten hiermee? Neem dan gerust contact op met ons kantoor via info@abc-accounting.nl of bel ons op 074-7002338

www.abc-accounting.nl

Share this post

Facebook Twitter LinkedIn

Category

  • Accounting
  • Administratie
  • Advies
  • Automatisering
  • Belasting
  • Digitalisering
  • Inkomstenbelasting
  • Loonbelasting
  • Vennootschapsbelasting

Laatste Nieuws

Doorlopende machtiging inzake gegevens belastingdienst
Bijtelling elektrische auto van de zaak
Bewaarplicht (digitale) administratie

Contactgegevens

Adres:
Deldenerstraat 166
7555 AJ Hengelo

Telefoonnummer:
074-700 23 38

E-mail:
info@abc-accounting.nl

Kantoortijden:
Maandag t/m Vrijdag
08:30uur - 17:00uur

Sitemap

  • Home
  • Diensten
  • Over Ons
  • Nieuws
  • Contact

Volg ons ook op

Facebook Instagram Linkedin
© copyright 2021. All Rights Reserved. | Privacy | Algemene Voorwaarden
  • Home
  • Diensten
  • Over Ons
  • Nieuws
  • Contact